[Linux] Re: Hylafax

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 11 Mar 2002 - 19:30:28 EET

Merhaba,

Mon, 11 Mar 2002 15:10:28 +0200 tarihinde Uğur TEZGEL <Utezgel@ucuncu.com.tr> yazdi:

UT> Ben redhat 7.2 üzerine hylafax yüklemek istiyorum. Bizim mevcut lease line
UT> hat üzerinden fax alıp gönderilebilirmi yoksa ayrıca modemmi takmak
UT> gerekiyor server makinaya. Ayrıca dikkat edilmesi gereken başka husus
leased line'ininiz internet baglantinizi sagliyor.

faks cekebilmek icin ise bir faks makinasina ihtiyaciniz var. piyasadaki hemen her modemde faks da bulunur.

bir faks/modem isinizi gorecektir. salt faks amacli kullanilacaksa, yeni bir modem almaniz gerekmeyebilir, kurulusunuzdaki eski bir modem de bu isi gorur. cunku 14400'un uzerinde faks pek kullanilmaz. 56K bir modemdeki faks bile gene 14400 olacaktir. ama 14400'den dusuk (9600 ya da 2400) bir modem takarsaniz, faks cekme hizi da buyuk olasilikla dusecektir.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694