[Linux] Re: staroffice 6.0 beta

From: linuxhq@zoom.co.uk
Date: Mon 11 Mar 2002 - 18:11:21 EET

Tekrar Selam,
Enver beye katiliyorum. Yilbasindan once sun web sitelerinde
StarOffice 6.0 betanin indirmek icn songunun 31 aralik
oldugunu duyurdu. Ben ozellikle bakmistim.
Turkiyediki Ftp sunucularidan sorumlu arkadaslara tavsiyem
sun sitelerini kontrol etmeleri.
Evet bedava olan OpenOffitir.

Quoting Enver ALTIN <enveraltin@yahoo.com>:

> [...]
anlayacaginiz

> Free olan OpenOffice. StarOffice 6.0'in ucretsiz
dagitilmayacagi ancak
> makul fiyatlarla pazarlanacagi konusunda Sun tarafindan
cesitli
> aciklamalar yapilmisti. Sun tarafindan dagitilacak olan
StarOffice 6,
> kurulum destegi, CD, kullanici elkitabi ve online destek
iceren bir
> paket olarak hazirlanacak.
>
> Bu arada OpenOffice 641C, StarOffice 6.0 Beta'dan daha
yeni ve daha

Get your own zoom email - click here - http://www.zoom.co.uk/