[Linux] Re: virtual host'ta cgi

From: Mehmet Ali GOKBAS (mehmetali@gokbas.com)
Date: Mon 11 Mar 2002 - 16:47:00 EET

ornek virtual host kayıdı :

<!--StartFragment--><VirtualHost 10.1.1.1>
    ServerAdmin admin@domain.com
    DocumentRoot /var/www/domain.com
    ServerName www.domain.com
    ErrorLog logs/domain.com-error_log
    CustomLog logs/domain.com-access_log common

ScriptAlias /cgi-bin/ "/var/www/domain.com/cgi-bin/"
<Directory "/var/www/domain.com/cgi-bin">
    AllowOverride None
    Options ExecCGI
    Order allow,deny
    Allow from all
</Directory>
</VirtualHost>

yukarida gordugunuz cgi-bin dizinin adresi yine domaine ait olan sayfalarin tutuldugu dizin içine yerlestirilmisitir. siz daha farkli bir yerede koyabilirsiniz bu dizinleri. sadece path i tanimliyorsunuz o kadar...

Saygilarimla...
Mehmet Ali GOKBAS