[Linux] Re: qmail

From: Mehmet Ali GOKBAS (mehmetali@gokbas.com)
Date: Mon 11 Mar 2002 - 16:31:52 EET

aslında benim demek istedigim qinstall. su an kurulu olan sürüm qintall
0.9.6. ve 1.1 e gecis yapıcam. gecis yapmasam bile serveri yeniden yüklemem
gerekecek ve eski version olan 0.9.6 yıda tekrar kurabilirim. ama 300 e
yakın mail accountu var ve buları tekrar serveri yükledikten sonra aktif
halde devam ettirmek istiyorum. sorunum bu.
bunun için hangi dizinleri ve dosyaları yedekleyip sonraki yeni kurulumda
yerine koyabilirim.

tesekkürler..

Mehmet Ali GOKBAS