[Linux] Re: staroffice 6.0 beta

From: Mustafa ÖZBAKI (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Mon 11 Mar 2002 - 11:50:11 EET

Hello linuxhq,

Monday, March 11, 2002, 11:37:08 AM, you wrote:

lzcu> Selamlar,
lzcu> StarOffice 6.0 Beta versiyonunu 31 Araliktan itabaren ftp
lzcu> sunucularindan kaldirmisti. Bildigim kadariyla. Yeniden ftp
lzcu> sunucularina koyduysa o ayri bir konu .Ben yaklasik 3 aydir
lzcu> hem linux hemde windows versiyonlarini kullaniyorum.
lzcu> Deneme suresi felan yoktu.
lzcu> iyi calismalar
lzcu> Ismail Murat Dilek

staroffice in open source oldugunu unutmayalim. sizin anlayacaginiz
free bir yazilimdir..

--
Best regards,
 Mustafa                            mailto:mozbakir@deba.com.tr