[Linux] Re: linux için disk bölümlemek

From: Enver ALTIN (enveraltin@yahoo.com)
Date: Sun 10 Mar 2002 - 16:09:49 EET

On Sun, 2002-03-10 at 15:54, Ozgur Ozaslan wrote:
> MErhabaalr,

Merhaba,

> E-posta ve www sunucu olarak bir RedHAT7.2 makina kuruyorum. home,usr,...=
 i=E7in paritition yapmak m=FD daha sa=F0l=FDkl=FD olur yoksa diski tek par=
=E7a kullanmak m=FD? Hangisi performans a=E7=FDs=FDndan daha iyi.. Disk SCS=
I 36 GB. Te=FEekk=FCrler...

/boot icin 20MB
/home icin %90
/usr icin %8
/ icin %2'den kalan

iyi bir bicimlendirme olur. Performans konusunda bir faydasi zarari
olacagini (en azindan kayda deger bir fark) sanmiyorum. Ancak sistemi
yeniden kurmaniz gerekirse kolaylikla filesystem degisimi yapabilirsiniz
bu yolla (reiserfs/xfs/ext3fs) vs.vs.

Iyi calismalar
--=20
Enver (a.k.a. skyblue)