[Linux] Re: kapm-idled

From: Mert UZBASLI (iknewitwasamistake@yahoo.com)
Date: Sat 09 Mar 2002 - 13:03:37 EET

selamlar;
bende de ayni sorun vardi.ogrendigim kadariyla kapm-idle, ihtiyac
olmadigi zaman cpu'yu sogutmak amaciyla cpu'yu yavaslatan birsey.yani
aslinda cpu'yu koruyan birsey.cpu %90ını kullaniyor gorunmesinin nedeni
de bu yoksa kadarina ihtiyac duydugu icin degil. kapm-idle cpu'nun
%90ını kullanmaya basladigi zaman caps lock a surekli basip cpu'nun
yeniden hizlanmasi saglanabiliniyor sanirim.daha sonra 1-2 program
acarsaniz sistem duzelecektir.
bende daha dun ogrendim bunlari yanlisim varsa düzeltirseniz iyi olur.

--
Mert UZBASLI
iknewitwasamistake@yahoo.com