[Linux] Re: PCNet Ozel Sayisi

From: Mehmet Kizilsakal (mkizilsakal@ttnet.net.tr)
Date: Sat 09 Mar 2002 - 00:30:44 EET

Neden 7.1? ucuza temin etmiş olabilirler. pcnet in bu iş için açtığı sitede mart+nisan aylarında ( tam hatırlamıyorum nisan+mayısta olabilir) 7.3 e upgrade CDlerinide vereceklermiş.
buda ek açıklama olsun
memory

Fri, 8 Mar 2002 13:05:23 +0100 tarihte
"Baris Cenberci (ENK)" <Baris.Cenberci@enk.ericsson.se> yazmiski:

/
/ Merhabalar,
/
/ Takip edebildiginizi umdugum kadariyla, PCNet bu ay ozel sayisinda SUSE Linux veriyor. Ancak bu daagitimin relase'i 7.1 . Su andaki Suse ise 7.3 . Neden bu sekilde bir eski relase'in dagitildigini anlamak acikcasi pek kolay degil.
/
/ Bu konuda cesitli (olumlu ve de olumsuz) elestiriler var, ben sadece bu konuya dikkatinizi cekmek istedim. Bu arada, dagitimin kitaplari Almanca oldugu icin ayrica bircok kullanici sikinti yasayabilir, dikkatinize.
/
/ B.C.
/ Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için
/ http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz.
/
/ Listeden çıkmak için: 'linux-request@linux.org.tr' adresine,
/ "Konu" kısmında "unsubscribe" yazan bir e-posta gönderiniz.
/