[Linux] Re: slackware 7.0 ve 8.0

From: vasfi@med.ege.edu.tr
Date: Fri 08 Mar 2002 - 16:14:18 EET

 Hmmm sabahtan beri shell ini /bin/false
 verdigim userlar neden ftp ile login olamiyor diye
 arastiriyordum bu hic aklima gelmemisti

 boyle bir dosya olmasada

 /etc/shells icine sadece

 /bin/false yi ekleme yeterli olacakmi yoksa
 /bin altinda false yaratip icine birseylermi girmeliyim ???

 simdiden tesekkurler

yapamaz
olmuslardi. Bu sorunu /etc/passwd dosyasindaki kullanici bilgileri satirinin
sonundaki /sh
yi /bash
Sahin,,,,Student:/home/student/gundogdu:/bin/bash" yaparak
cozduk. Bunun nedenini ogrenmek istedim. Tesekkurler