[Linux] Re: gsm modem

From: ramazan kalyoncu (rkalyoncu@ixir.com)
Date: Fri 08 Mar 2002 - 12:02:00 EET

Nokia Card Phone 2.0 olarak bulabilirsiniz ama alet pcmcia ve 12 mb gibi bir
windows ta gsmphone yanlış hatırlamıyorsam bir programı vardı
ben orda linux suruculeri var mı su an hatırlamıyorum

Saygılar

Ramazan KALYONCU

> dün 1 tane nokta gsm modem gördüm :)
>
> notebook a takılıydı. fiyatı 200 $ civarındaymış.
>
> trcell ile data hattı açık olanlar bağlanabiliyomuş vs.
(özelleştirilebilir)

> nokia'nın web sitesine bir göz atın derim..

-- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
-- Type: image/jpeg
-- File: cardphone.jpg