[Linux] Re: KOnu DI : KDEVELOP ile C++ programlama ....

From: ali vardar (ali_vardar@yahoo.com)
Date: Thu 07 Mar 2002 - 17:26:25 EET

> mesala glade ile yazilmis örenekleri incelerken orda
> Line edit2 iönce

qt c++ kullandigi icin ona uygun sinidf yapisina göre
cagirmak zorundasiniz. Gtk da o ornekler icinde
gordukleriniz ise c ile yazildiklari icin butun
formalara ait olan degiskenler ayni dosyal icindeler.

> GtkWidget *entryt2; oalrak tanimliyodu..daha sonrta
> entry2 ile ilgili
> fonkisyonlari kullanabiliyo.

Birde ornek olmasi acisiinda www.linuxprogramlama.com
adresinde nfsshare isimli bir uygulama var onuda qt
ile yazmaya basladim onuda inceleyin derim.
Birbirleri icine include ettinmi ona dikkat etmelisin.

Sayg?lar?mla
M.ALi VARDAR