[Linux] KOnu DIşı : KDEVELOP ile C++ programlama ....

From: Serhan Soyaslan (soyaslan@rocketmail.com)
Date: Thu 07 Mar 2002 - 04:14:58 EET

selamlar,
Öncel Glade di düüşünüyordum ama daha sonra QT ile programlamanın daha iyi
olacağına karakr vererek QT + KDevelop u kurcalamaya başladım.. Daha sonra
mysql.h başlık doyasını ve kütüphanlerini de projeye dahil ederek c++ ile
mysql e bağlanabilmeyi başardım...(örnek programları inceleyerek
(GNUisletme - Ali Vardar)

daha fazla örnek inceleme imkanım oolmadı.

QT designer da help dosyasında formları oluşturduktan sonra (mesala Form1
class ı ) sinyal ve slotlar için Form1impl adında bir class oluşturutyor ve
slot fonskiyonları burada tanımlıyor.

 Form1impl class ındaki tanımlanan fonksiyonda; Form1 class ında
oluşturduğum "LineEdit1" in text değerini nasıl alacam.

Qstring ad;
ad = Form1::LineEdit1->text()