[Linux] Re: Hylafax & Respond/Printfax

From: Volkan YILDIRIM (volkan@apb.com.tr)
Date: Wed 06 Mar 2002 - 21:33:17 EET

register falan sorun degil bence
yani anladigim kadariyla cypheus ben bu isi yaparim su kadara
yaparim diyor..

hayir eski versiyonlari bedava imis bu programlarin GPL mis hatta
ama bulamioyrum.

neyse benim asil derdim baska
cypheus cok guzel, printer device i hazirlamis bir adet oraya
print ettiginizde fax yolluyor ama

faxlari gonderirken yazilari okunmaz hale getiriyor
neden olabilir ki?
help dosyalarinda yazan herseyi yaptim,
ayrica mesela 3 sayfa dokuman gonderiyorum 3 tane
1. sayfayi gonderiyor alet...

On Wed, 6 Mar 2002, osman izbat wrote:

> Selamlar.
> Win98 clientlarin ag yazicisi kullanir gibi hylafaxdan
> fax gönderebilmelerini saglamaya çalisiyorum. Mesela
> wordden bir yaziyi yaziciya yazdirir gibi
> faxlayabilmek istiyorum. Birkaç yöntem denedim fakat
> çalistiramadim.
> Printfax.pl scripti sanirim
> '$smbclient = '/usr/bin/smbclient -U FAX';'
> satirinda hata verdi.
> Sanirim Cypheus da benzer birsey sunuyor galiba ama
> isyerinde kullanacagimiz için register etmek
> gerekicek.Nasil bir çözüm önerirsiniz.

Volkan
YILDIRIM