[Linux] Re: bir soru

From: Cemile Denerel (cemile@analiz.net)
Date: Tue 05 Mar 2002 - 17:18:39 EET

Merhaba arkada=FElar.=20

=20

Size bir sorum olacak. Linux bir serverde routerden gelen s=FCrekli,
mesajlar=FD nas=FDl kald=FDrabilirim.=20

=20

S=FCrekli mesaj derken ben clear komudunu yad=FDksan sonra bile =
s=FCrekli
gelen bilgiler var.

=20

=20

ben clear komudunu yad=FDksan sonra bile s=FCrekli gelen bilgiler var.

=20

Yard=FDmlar=FDn=FDz i=E7in te=FEekk=FCrler.

=20

=DDyi =E7al=FD=FEmalar

Merhaba arkada=FElar.=20
[...]

Not: sistemde 1 adet cisco 3600 router var bundan kaynaklan=FDyor
olabilirmi=20