[Linux] Re: access_log

From: Ahmet Tellioglu (atellioglu@yahoo.com)
Date: Tue 05 Mar 2002 - 11:42:42 EET

access_log'un degeri 0, degismiyor. izinlerle ve sahibiyle oynamadim. Disk dolu degil.
httpd.conf'ta virtual hostlar icin loglari baska bir yerde tut seklinde bir degisiklik yaptim :-)
Fakat degisiklikten sonra calismaya devam ediyordu. Aybasinda birden durdu. httpd.conf'ta
error_log ile ilgili bir satir var, fakat access_log ile ilgili bir satir yok. virtual host'lar
icin loglari ayri bir yerde tut derken, error_loglari da ayri bir yerde tut dedigim halde
/var/log/httpd/error_log sorunsuz calismaya devam ediyor. ilginize tesekkur.