[Linux] Re: linux icin hardware raid kurulumu dokuman?

From: Ilker Gokhan (ilker.gokhan@ayatirim.com.tr)
Date: Tue 05 Mar 2002 - 11:22:34 EET

Merhaba,

Umut'un verdigi yanitin aynisini bende verecektim ama soylenmesi gereken
sey (sanirim sorulmak istenen de o), her raid kontroller linux
tarafindan desteklenmiyor. Mylex (DAC960P-PD vs) ve compaq in bazi
versiyon raid kontrollerlari linux tarafindan destekleniyor.

Mylex icin -ki ben Siemens Primergy bir server da denemistim cok iyi bir
performansla calisiyordu.- www.dandelion.com/Linux/DAC960.html
adresinden faydalanabilirsin..

Saygilarimla,
Ilker G.