[Linux] SQUIDGUARD dosyayi unutmusum

From: Ms zeynep ayse (zeynep104@yahoo.com)
Date: Mon 04 Mar 2002 - 23:29:04 EET

  Merhaba, ben Suse 7.2 makinama squid proxy sunucu
kurdum ve win makinalari internete cikarabiliyorum.
Ama isin icine bir de squidguard ile filtreleme
girince proxy yi kullanan makinalar, sayfalar
acilmayacak kadar yavas internet hizina sahip oluyor.
Hem de verdigim filtrelere uymuyorlar.
  squidguard.conf dosyam burada. Denemek icin redirect
adresini hotmail verdim ama su anda hocalar acl sinden
gelenler de dahil olmak uzere butun baglantilar
hotmail'e yonlendiriliyor. blacklistte olsun olmasin.
  Oysa sadece 192.168.25.2 den gelenler ve blacklistte
olanlar yonlenmeliydi. Nedenini anlayamadim.
  Bir sorun daha var. Aslinda yonlendirme yapmak
istedigim sayfa kendi sunucumda olan bir sayfa ve ic
networkumdeki herhangi bir makinadan bu sayfaya
ulasiyorum. Fakat hotmail yerine o adresi verince
loglarda squidguard.conf icin yonlendirme yapilan
satirda parse error veriyor. Yonlendirme yapmiyor.
  yardimci olabilirseniz cok sevinirim.tesekkurler

   logdir /usr/local/squidGuard/log
     dbhome /usr/local/squidGuard/db

     src hocalar {
         ip 192.168.25.3-192.168.25.90