[Linux] Re: pppd hatasi

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Sun 03 Mar 2002 - 04:30:13 EET

Selamlar..

On Sat, 2 Mar 2002 21:22:53 +0200
"Ali Yazici" <iasonliste@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
> /var/log/messages dosyasindaki satirlar soyle:
>
> Mar 2 20:30:03 iason pppd[2205]: pppd 2.4.0 started by root, uid 0
> Mar 2 20:30:03 iason pppd[2205]: Using interface ppp0
> Mar 2 20:30:03 iason pppd[2205]: Connect: ppp0 <--> /dev/ttyS3
> Mar 2 20:30:04 iason pppd[2205]: PAP authentication failed
> Mar 2 20:30:04 iason pppd[2205]: Connection terminated.
> Mar 2 20:30:04 iason pppd[2205]: Exit.
> Ayarlarinda bir hata var sanirim ama bulamadim. Aslinda daha once pppd ile ugrasmamistim hic. Diger kullandigim linux lerde kendigilinden ayarli oluyordu.

Sanirim sifrenizi/kullanici adinizi yanlis girdiniz.

/etc/ppp/pap-secrets dosyasina bir bakin. kullanici adi ve sifreniz orada mevcutmu ? Degilse, oraya ekleyin.

ali * sifre *

Seklinde tek bir satir. Fakat, hangi ISP'yi kullandiginizi soylememissiniz. Bazi ISP'ler, trnet, superonline vs. PAP yerine console turu kullanici dogrulama yapiyor.

> Bu arada Suse 7.1 de StarOffice hangi CD de?

Bunu bilmiyorum :(

Saygi ve sevgiler..