[Linux] Re: pcnet ve suse 71.

From: Cetin Baloglu (At Home) (baloglu@gmx.com.tr)
Date: Sat 02 Mar 2002 - 19:25:21 EET

Su bizdeki bilgisayar alemini anlayabilmis degilim televizyonda dondurma
reklamında
bi kulah dondurma 500 bin + KDV diyemi satiliyo yada mcDonalds bigMac sadece
1000.000 + KDV diye mi satıyo, hakkaten anlamıyom yaw, simdi bana su kadar
dolar
+ KDV dendiginde ben sunu anlıyom , pazarlık yapabilirsen KDV'den
kurtulabilirsin ,
yaw varmı bi yolu kdv'siz satmanınki her bilgisayar malında X$+KDV deniyor .
(Kisisel bi veryansın degil tum bilgisayar alemine sozum :)