[Linux] Re: pcnet ve suse 71.

From: Cetin Baloglu (At Home) (baloglu@gmx.com.tr)
Date: Sat 02 Mar 2002 - 03:44:59 EET

SuSE Linux 7.3 Professional US $ 79.95
7 CDROMs, 1 DVD, 5 manuals (Quick-Install-Manual, Configuration,
Applications, Networking, The Reference), 90 days of Installation support

ama suse 7.1 (ki 7.3'e update edilebilir ) aynı ozellikler ve bir dergi ile
beraber 10 milyon lira
7.3'u internetten indirmeye calissam 33.600 luk bir modem hadi ortalama
4KB/s ile indirsin
dakikada 240 KB saatte 14400 KB (olmaz ya olur diyelim) 7 cd * 600 MB =
4200MB'lik
datayı 300 saatte indirir buda 12,5 gun bilgisayarın non-stop internete
bagli kalması falan filan...
bu isin geyik kısmıydı, ben hadi manual ve dvd'yi sallıyım sadece o 7 cd'yi
kopyalasam dahi (ki burada nasıl kopyalatcam kim kopyalıcak gibi + sorunlar,
ilk linux kurmadan once gunlerce bi linux surumu bulucam diye ayaklarıma
kara sular inmisti, bi yerde 2 cd lik redhat 6.2 gorduydum gecen sene adam 5
milyon istemisti ) , pcnet suse ozel sayısı ozellikle ogrenciler icin buyuk
bi firsat ayrica 7 cd'lik dokuman+yazılım benim icin bulunmaz bi kaynak
sayilir , zaten dagitici sirketin destegine falanda ihtiyac duymuyoz , haber
grupları en buyuk destek oluyo . Yani kısacası cok guzel bir kaynak ve
ucuz.