[Linux] Re: Gnome2 cikti (YASTin mantigi)

From: Ömer Fadıl USTA (omer_fad@hotmail.com)
Date: Thu 27 Jun 2002 - 19:54:48 EEST

Ya bu konuda suse yast online update scriptinin cok garip bir mantikla
isliyor. Sistemde yuklu paketleri aratmaktansa kurulumda yuklenmis paketleri
varsayilan yuklenmis kabul edip bunun uzerinde mesela salliyorum AbC
programi suse 8.0 prof surumunde 1.0a surumu ile geliyorsa once bunu kendi
ftp sitesinden 1.0.3 surumune sonra tekrar update dediginizde carsa bir
sonraki surumune en sonunda ftp sitelerinde bulunan en son sekle update
ediyor. [ Belki adamlar sirf patch barindiriyorlardir. full kod olmadigi
icin tek tek update etmesi gerekiyor olabilir ama bence biraz sacma.

Kolay gelsin.