[Linux] Re: ntfs mount

From: M. Umut Karabudak (ukarabudak@cizgi.com.tr)
Date: Thu 27 Jun 2002 - 17:36:56 EEST

On Fri, 2002-06-28 at 20:34, mustafa@aku.edu.tr wrote:

> Hardiskin bir kismina win2000 diger kismina Mandrake 8.1 kurduk. Linuxtan win2000 kurulu kismi (ntfs formatli) nasil goruruz.
>
> mount -t ntfs /dev/hda1 /mnt/nt rw seklinde verdigimizde sadece readonly olarak erisiyoruz. rw olarak erismenin bir yolu varmi?

Kernel'i yeniden derleyip NTFS icin w destegi (su ozellike deneme
asamasindadir. EXPERIMENTAL diye gecer) vermeniz gerekir.
Ama bence hic bu ise girismeyin.
Kucuk bir FAT32 disk bolumu her iki isletim sistemi icin dosyalarin
paylastirilacagi en uygun alan olacaktir.

--
M. Umut Karabudak
http://www.cizgi.com.tr