[Linux] Re: ethernet kartlari

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Thu 27 Jun 2002 - 15:49:48 EEST

> Merhaba,

> Fikirlerime saygi gostermenizi bekliyorum. Dogrusu ben sizleri
> tanimasaydim bu geyik thread'ine coktan okkali kufurleri sallamaya
> baslamistim.:)

Fikirlerine tabii ki saygi gosteriyorum. Icinde bu listedeki belki %99
unun bilmedigi bilgi iceren bir thread icerisinde gecen geyige kufur
salliyor isen dedigim gibi nankorluk yapanlar sinifinda dusunurum seni.

Bizleri tanimanin kufur etmene engel olmasi, tanimayanlarin kufur
etmesini sanki hakli cikarir gibi bir durum olusturuyor. Yani eger kufur
ediyorlarsa bizleri tanimayan insanlar onlarin kufur etmelerini hakli
buldugunu belirtir bu. Bu ise tanidigim Burak Dayioglu' na
yakistiramadigim baska bir davranis.

> Bana yakistiramadigin gereksiz bir cumle kurmam midir? :)

Sana yakistiramadigim herkesin, senin dusundugun gibi dusunerek bizleri
bu arada gecen az bir geyik nedeni ile kufur edilen insanlar sinifina
sokacak sekilde gereksiz bir cumle kurman. Ki bu insanlarin da hic
hakettigini zannetmiyorum bunu.

--
IYI CALISMALAR

MURAT KOC

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part