[Linux] Re: ethernet kartlari

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Thu 27 Jun 2002 - 15:26:23 EEST

Selam,

> Serdar Hoca,
> Gozunuzu seveyim beni geyiklerinize alet etmeyin. "Ulan senin Burak
> Hocani da ..." diye baslayan kufurlere malzeme olmak istemiyorum. :)

Kotu soz sahibine aittir.

Belki de maksimum miktarda teknik tartismanin gectigi kernel listesinde
dahi arada cok acaip geyikler donmektedir ve bu son derece normaldir.
Insanlar bilgi paylasiminin yaninda sosyal bazda da arada konusmak
isteyebilirler. Bunun sinirini iyi belirledikten sonra sorun yoktur.

Bu kadar bilgiyi bu listeden alan kisinin arada donen 1-2 maillik geyik
mesaj icinde "hay senin bilmem neyine ..." diye kufur edecegini hic
zannetmiyorum. Eden kisi ise nankorlukten baska birsey yapmiyordur.

Kisaca sadece "Beni geyiklerin icine sokmayin" demeni yeterli buluyorum
ve saygi ile karsilanir. Ek olarak belirttigin cumle ise listediklerin
sanki bu geyigin icinde olan bizlere kufur ettigini belirtir
niteliktedir ve gereksizdir. Ayrica bu tur bir yaklasimi tanidigim Burak
Dayioglu' na yakistiramiyorum.

Neyse ...

--
IYI CALISMALAR

MURAT KOC

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part