[Linux] Squid

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Thu 27 Jun 2002 - 11:41:17 EEST

Merhaba,

Bir 2.2 kernel ve squid kurulu bir firmamizdaki kullanici
paragaranti.com'a giremiyor (login olunca veri gelmiyor). Ben kendi
makinamda squid'e ugramadan sadece masq ile girebiliyorum.

Orasi icin Squid'in no_cache ve always_direct kurallarini denedim
ise yaramadi.

Orada tüm agin http isteklerini oldugu gibi squid'e
yönlendiriyordum. Simdi sadece birkac kullanici icin bu siteye
giden web isteklerini squid'e sokmayip masq yapmam gerekiyor.

ipchains'te MASQ tanimi da forward zincirinde yapildigindan ve
forward zinciri de dogal olarak 3128'e REDIRECT yapan input
zincirinden sonra islediginden bununla ilgili bir cözüm bulamadim.
Ne önerirsiniz? source ve destination'i girip REDIRECT yapma gibi
bir komut giremiyorum tabi. :)

gorusuruz

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr