[Linux] Slackware 8.1, xfs ve lilo

From: Ahmet DERVIS (lists@casdb.com)
Date: Thu 27 Jun 2002 - 11:13:48 EEST

Merhaba linux,

  Slack 8.1'i xfs uzerine kurdum. Beraberinde gelen kernel ile sistemi
  acamadim. Tekrar 2.4.18 kerneli xfs patchleri ile derledim.
  Sitemde hersey normal calisiyor simdi.

  Ama, lilo asagidaki mesaji veriyor. Neden olabilir?

  Warning: LBA32 addressing assumed
  Warning: Int 0x13 function 8 and function 0x48 return different
  head/sector geometries for BIOS drive 0x80

  Baska bir makinaya yine 8.1 yuklemem gerektiginde yine ayni seyler
  oldu ve yine lilo ayni mesaji verdi.

--
Sevgiler,
 Ahmet DERVIS                          mailto:lists@casdb.com