[Linux] Re: Gnome2 cikti

From: M. Umut Karabudak (ukarabudak@cizgi.com.tr)
Date: Thu 27 Jun 2002 - 11:18:05 EEST

On Thu, 2002-06-27 at 11:00, Murat Koc wrote:

> Selam,

> yok yok yaw 1.0 coktandir var red-carpet ta ben oradan cekmistim hatta.
>
> --
> IYI CALISMALAR
>
> MURAT KOC

Selam Murat,
Su an SuSE 7.2 kullaniyorum. Demin baktigimda 0.9.9 vardi. Ayrica
Evolution 1.0.7 yerine 1.0.5 gozukoyor bende.
Belki Red-Carpet tam destegi 8.0 ve 7.3 icin veriyor olabilir. Cunku
web sitelerinde ( http://www.ximian.com ) 7.2'nin esamesi okunmuyor :)
Demek ki benimde update zamanim gelmis.

--
M. Umut Karabudak