[Linux] Re: redhat 7.3 kurulumu

From: Mucip ILBUGA (ilbuga@hotmail.com)
Date: Wed 26 Jun 2002 - 18:55:07 EEST

Selam;
    Tam olarak anlatamadım. Hata bende kusura bakma:)
    İlk önce bende 7.1 vardı. Onda kurulumda hiçbir hata vermedi. Ancak
açılışta üst üste birkaç kere hdc'de DMA hatası verdi ve geçti... Normal bir
şekilde Linux içinde diski bağlayıp, okuyup yazabiliyordum.
    Fakat 7.3'de olay kafadan koptu:) Kurulumda kitledi... Tıpkı sende
olduğu gibi. Bende mecburen diski devre dışı bıraktım. Benim için o disk
çokda önemli değildi. Zaten yedek olarak kullanıyordum... Bir defasında
listeye sormuş ve cevap almıştım ama benim Linux bilgim cevabı uygulamaya
yetmediği için deneyemedim. Geçmiş mesajları taradığında bulacaksın...

Kolay Gelsin :))
Mucip