[Linux] Re: Ext3 disk kontrol

From: Orhan (drgunalan@gamebox.net)
Date: Tue 25 Jun 2002 - 16:13:26 EEST

Selam

Sal 25 Haz 2002 15:45 tarihinde, M. Umut Karabudak şunları yazmıştı:
> Selam,
> Bu kadar yardimdan sonra birazda kendiniz arastirin bakalim neler
> bulacaksiniz :)
> Bulduklarinizi burasi ile paylasirsaniz FAQ-cg memnun olacaktir.
> Ayrica arastirirken de bircok yeni sey de ogrenebilirsiniz.
> http://www.google.com/linux baslangic adresiniz olabilir.
> Kolay gelsin.

  Oncelikle yardimlariniz icin tesekkurler elbetteki zaman bulabildikce bende
arastiriyorum.Linux icin bazen cok kucuk bir sorunun cozumunu arayip bulmak
saatler alabiliyor. Sorunun nereden kaynaklandigini bilmiyorsanız neyi
arayacaginizi bile bilmiyorsunuz. Benim amacım linux profesyoneli olmak
degil yalnızca bir kullanıci olarak windows yerine linux kullanmak yazı
yazmak, mail gondermek , internetde arastirma yapmak v.b gibi minimal olaylar
Keske profesyonel olacak kadar zamanim olsa

--

Saygı ve sevgiler

Orhan Gunalan