[Linux] Suse 8.0 3D kart kullanımı

From: Derya Sezen (bi-sezen@gsunv.gsu.edu.tr)
Date: Tue 25 Jun 2002 - 00:05:18 EEST

Suse 8.0 'a TNT2 NVIDIA 32 Mb. Ekran kartı desteği vermek için kernel ve gl için gerekli rpm dosyalarını indirdim. Kernel rpm ini kurarak kernek derteği verdim ama NVIDIA_GLX-1.0 rpm'ini kurarken aşağıdaki gibi bir hata verdi:

file /usr/X11R6/bin/switch2nvidia_glx from install of NVIDIA_GLX-1.0-2960 conflicts with file from package NVIDIA_GLX-0.8-178
file /usr/X11R6/lib/modules/drivers/nvidia.drv.o from install of NVIDIA_GLX-1.0-2960 conflicts with file from package NVIDIA_GLX-0.8-178

nvidia.txt nin içinde yazdığı gibi lib'in içindeki 2 library dosyasını yenileriyle değiştirdim, ama kde açılmadı, takılıp kaldı, 2. defa linux'u takılıp kaldığına şahit oldum, ne ctrl-alt-backspace, ne ctrl-alt-del , ne ctrl-alt-Fx , hiçbiri işlemedi, tabii reset.

Xfreecondif den ayarları tekrar yaptım ve kde ye girdi bu sefer ama 3d hala disable, enable etmeye çalıştığımda ekran karardı ve aynı kilitlenme olayı. sax2 ile konfigure etmeyi denedim aynı hata ve kilitlenme..

3D olayını başarabilen var mı? Yaptığım eksik birşey mi var?!!

teşekkürler

Derya Sezen
GsuLinuX