[Linux] apache virtual hostta ssl

From: Özgür ÖZASLA (ozguro@ins.itu.edu.tr)
Date: Mon 24 Jun 2002 - 12:18:17 EEST

Merhabalar,
Apache'yi open-ssl ile kurdum. Daha önce lazım olmamıştı, şimdi de pek lazım değil ama https ile sunucuya bağlandığımda sunucu isminin tanımlı olduğu hosta ssl ile bağlanabiliyorum. Virtual Hostlar'da ssl 'i nasıl kullanabilirim? Teşekkürler...

Araş. Gör. Özgür ÖZASLAN
http://ozaslan.ifbim.itu.edu.tr