[Linux] Re: qmail mail yonlendirme

From: palm (palmbeach@superonline.com)
Date: Fri 21 Jun 2002 - 17:09:29 EEST

bu sco unix setup progu. ticari uygulamanin linux runtime lerini bir turlu
bulamadigimiz icin sco kurmaya ve kullanmaya devam ediyoruz. (acu-cobol
runtimleri, ustelik sco icin olanlarý lisansli)
onumuzdeki hafta yeniden kurmam gerekecek, bu makina dýsýnda bir yere qmail
veya benzeri birsey kurmayi planliyordum. eger halihazýr sistemim bu isi
yapacak ise linux makina almayayým diye sordum.
feramus