[Linux] Re: murat@frontsite.de

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Thu 20 Jun 2002 - 16:54:35 EEST

Selam,

> eksik anlattım ozur dilerim
> derledikten sonra uygulama duzgun olarak calsıyor
> derliyorum birinde 10k birinde 19k exec file olsuuyor
> lib ler ilgli bir sey sanırım

himm gcc verisyonlari nedir? RedHat te 2.96 idi sanirim.
buggy olan ustune milyon tane patch yapilan. gcc nin bizim
boyle bir versiyonu sadece internal olarak development icin
kullaniyoruz dagitimlarda olmasi yanlistir dedigi. (maksat RedHaT e laf
atmak olsun diye yazdim sevmem kendilerini :))

gcc3.1.1 kullaniyorum default senin opsiyonlarin ile 18648 byte. -O2 ile
17842 byte. -s ile derleyip asm karsiliklarina bakabilirsin. Oradan ne
fark oldugu ortaya cikabilir. strip ediyor desem bir de o zaman 6K a
dusuyor boyutu, 10k fazla olur onun icin.

--
IYI CALISMALAR

MURAT KOC

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part