[Linux] Re: apache loglarini aylik hale getirmek

From: Murat Gezer (Linux) (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Thu 20 Jun 2002 - 10:25:12 EEST

daha once gonderdigim mail bana geri dondu :)

Onur Yalazin fikrini cok denedim bash script ile degil daha cok perl ile
bunu denedim cok buyuk log dosyalarinda
maalesef sorun yaratiyorlar. Benim elimde bazı log dosyalari bir ay
icersinde 1-2 GB kadar olabiliyor. Zaten sorun burda yatiyor bu tarz buyuk
dosyalarda ve ozellikle cok yogun hit alan sitelerde sorunlar olusuyor. Ben
Slackware kullaniyorum bir bakayim
redhat in programin source unu bulursam belki isime yarar.

herkese tsk.

Murat Gezer