[Linux] Yeni uygulama goruntusu ve sws web server

From: ali vardar (ali_vardar@yahoo.com)
Date: Wed 19 Jun 2002 - 21:53:41 EEST

Selamlar

www.linuxprogramlama.com 1 yili tamamladi
Gnu isletme alternatif olarak yeni uygulamaya basladim
stok cari bitmeden sunmayacagim. Su anda stok bolumu
bitmek uzeredir. Uygulama Ncurses-Mysql-C kullanılarak

konsol da yazılıyor.
ilk ekran goruntulerini www.linuxprogramlama.com
yerlestirdim.
Bu arada daha onceden uygulama yazma konsundan yardım
ile ilgili attigim mesaja sadece bir kisi cevap yazdi.
Artik herhangi bir konuda yardim istemiyorum. Kendim
elimden geldigince devam edecegim.
sws web server duzeltmelerini 6 ay gecikmeyle
yerlestirebildim ozur dilerim.