[Linux] lpsconf

From: Volkan YAZICI (volkany@celiknet.com)
Date: Wed 19 Jun 2002 - 18:03:53 EEST

merhaba

uzun suren bir ugrasin ardinan kendim icin guzel
bir script yazdim ve bunu yarali bulacak bir cok
kisiyle paylasmanin akllica olabilecegini dusundum

(elbette yardim edenlere burdan cok tesekkurler)

faq1. bu script ne ise yarar?

---
sizin icin PS1/PS2 degiskeninde yer alan bulundugunuzun
dizinin yolunu gosteren degeri kisaltir
ornek verecek olursak
diyelimki script'i gerekli dosyaya kopyaladiniz ve calisir durumda
gerekli ayarlardan da maksimum pwd uzunlugunu 10 yaptiniz
komut satirinda soyle bir harektte bulunsaydiniz
knt@soulfire:~$ cd /usr/local/src/mplayer/DOCS/en/vs/vs
normalde sonucu su olacakti
knt@soulfire:cd /usr/local/src/mplayer/DOCS/en/vs/vs$
ama ayar dosyasina girdiginiz 10 karakter degerinde dolayi
sonuc su oluyor
knt@soulfire:<S/en/vs/vs$
           ^^^^^
dikkat ettiyseniz sadece on karaktere izin verildi

faq2. kurulum? /etc/profile dosyasina PROMPT_COMMAND="source ${HOME}/.bashrc" gibi bir satir eklemelisiniz ardindan verdigim script'i ev dizininizdeki .bashrc dosyasina atmaniz yeterli...

attach edilen script'in adi lpsconf Lamer PS1, PS2 Configurator

ilginizden dolayi tesekkurler iyi calismalar...

-- Binary/unsupported file stripped by Ecartis -- -- Type: application/octet-stream -- File: lpsconf

Bedava POP3 destekli E-mail Aldınız mı?...(http://www.celiknet.com)