[Linux] Re: kapanışta özel mesajlar?

From: Ömer Fadıl USTA (omer_fad@hotmail.com)
Date: Sat 15 Jun 2002 - 22:54:50 EEST

Selamlar
Doruk arkadasimizin dedigi gibi yapabilirsin.
Ama eger sen her kullanici logout oldugunda belirli komut dizileri
calistirmak istiyorsan sunu kullanabilirsin.
Ben eskiden csh ile oyun oynarken diyeyim .login .logout dosyalari olusturup
sisteme hosgeldiniz gule gule turunden login aninda veya logout aninda
yapilacak islemleri yaptirirdim. Belki bu isini yapmana yardimci olabilir!
[Not: .login veya .logout dosyalari bash ta ve sh ta ise yaramiyor sadece
csh kullanan userlar icin gecerli!]

Gerci bu konulari scripting ile ugrasan arkadaslar daha iyi bilir.
Bu arada Yarin oss sinavina girecegim. Dualarinizi bekliyorum. [gerci hic
umudum yok seneye deneyecegiz artik!]

                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com
                                    icq# 10254358