[Linux] DriveReady SeekComplete Error !!?

From: Erçin EKER (antares@gmx.com.tr)
Date: Fri 14 Jun 2002 - 22:36:55 EEST

/var/log/messages dosyasını karıştırıken şu hata mesajının olduğunu gördüm:

hdd: command error :error=0x54
end_request:I/O, dev 16:40, sector 3 (DriveReady SeekComplete Error)

yaptığım aramalar sonucu DriveReady SeekComplete Error:BadCRC katasını
buldum fakat sorunumla alakalı birşey bulamadım...

acaba bir fikri olan var mı??

iyi çalışmalar

Erçin EKER
UIN: 82166138