[Linux] Re: iki mail hesab

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Fri 14 Jun 2002 - 20:45:27 EEST

Selam,

> evolution kadar hantal bir MUA gormedim ben
> su an elimdeki makine PIII550, 256Ram
> bana icewm bile hantal gelirken herhalde Evoulution
> kullanmami tavsiye etmezsiniz

:) valla 1.0 kusure kadar oyle idi ben 1.0.3 den beri kullaniyorum acaip
memnunum, tavsiye de ederim. acilmasi dert degil ben de 4-5 saniye filan
suruyor pIII733 390kusur ram

> En son Evolution kullandigimda (1.0 degildi)
> o acikan kadar 2 kere sylpheed aciyordum, kapiyordum...
>
> ayric sylpheed'de gpg destekliyor..
> bencede darisi herkesin basina...

biliyorum gpgme ile destekliyor. sylpheed de dahil bircok mua yi
kullandim gpg ile ama acikcasi bir yere kadar memnundum sylpheed den
evolution dan sonra (1.0 oncesinde nefret ederdim evolution dan)
sylpheed filan hikaye kaldi diyeyim.

artik herkes dener kendine gore birsey bulur biz deneyimlerimizi
aktaralim da, kim ne begenirse onu kullansin :)

--
IYI CALISMALAR

MURAT KOC

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part