[Linux] WU-FTPd problemi

From: Tanzer GENC (tanzer@arkas.com.tr)
Date: Fri 14 Jun 2002 - 15:37:36 EEST

Selamlar,
FTP ile server a baglandigimda asagidaki hata mesajini aliyorum.
sanirim passive mode ile ilgili birseyler eklemem gerekiyor ama bulamadim.
Sistemim RH 7.2.Herhangi bir fikri olan varmi??*

COMMAND:> PASV
 227 Entering Passive Mode (192,168,0,2,39,152)
COMMAND:> LIST
STATUS:> Connecting data socket...
ERROR:> Failed to establish data socket

Tesekkurler.