[Linux] Re: SMS Gonderme

From: Ziver Alen MALHASOGLU (disarisi@yahoo.com)
Date: Fri 14 Jun 2002 - 09:46:43 EEST

  Merhaba,

  Aslinda seri port uzerinden SMS gondermek guzel bir
fikir ama ekonnomik degil. Turkcell 120 bin lira
aliyormus sanirim sms basina.

  Ben bir ara bir sirket icin bulk sms gonderme
projesini almaya calismistim. Bu amacla
www.clickatell.com 'dan bir deneme hesabi actirmistim
ve kuck bir demo scripti yazdim. Clickatell bircok
yoldan smsatmaniza izin veriyor. Ornegin FTP Upload,
kendi programlariyla gondermek, webden gondermek, ama
en guzeli mail to sms.

  PHP'de bir script yazin clickatell'de belirtilen
sifre ve userla orada ogreneceginiz adrese mail atsin.
Siz de Linux'unuzda hata oldugu zaman bir
`wget
www.bedavawebalaniverensite.com/dizinim/scriptim.php?PARAMETRELERIM_HATA
MESAJLARIM` seklinde bir satirla sms'inizi gonderin.

  Clickatell sms basina hersey dahil 50bin lira aliyor
bu da en guzel tarafi :) Iyi calismalar dilerim.