[Linux] Re: ip belirleme

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Thu 13 Jun 2002 - 23:49:18 EEST

Selam,

> argh. el aliskanligi () eklemisim yanina.

fazla programlamanin zararlari diyelim() :)

> popen() ile ifconfig kullanmayi kastediyordum. Daha kolay duzenlenebilir
> BSD/SunOS uyumlulugu icin.

himm ben yine anlamadim :)

diger sistemlerde ifconfig olmak zorunda degil ki?

eger ciktiya ihtiyac duymuyorsam shell den calistirmasi icin execXX() de
kullanirim illa pipe(), fork() ettirip(yani bunlari popen() yapiyor
ayrica demiyorum) popen() kullanmak zorunda degilim ki.

neyse bosver simdi bir de bununla ugrasmayalim :)

--
IYI CALISMALAR

MURAT KOC

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part