[Linux] Re: ip belirleme

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Thu 13 Jun 2002 - 23:11:52 EEST

> Selam,

Temel arkasimin yazdiklarina bir iki duzeltme yapmak istiyorum.

> ifconfig 'in source ulasarak oradan fikir edinebilirsiniz. Ayrica
> ioctl() ve syscall() hakkinda da bilgi edinmenizde fayda var.

sadece socket islemleri ve ioctl() yeterlidir bu is icin zaten syscall()
diye de bir sey yoktur, syscall genel bir isimdir fonksiyon degil.

> Yerinizde olsam popen() kullanmaya devam ederdim, bu yolla isletim
> sisteminden bagimsiz bir yazilim gelistirmis olursunuz.

popen() ve isletim sisteminden bagimsizlik olayini anlamadim ben?

--
IYI CALISMALAR

MURAT KOC

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part