[Linux] Re: ekran ciktisini nasil alabilirim

From: Cem Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Thu 13 Jun 2002 - 05:09:11 EEST

        Aslinda cevap verildi ama ben baska bir yol yazayim dedim:
        asagidaki komutu yazip <enter> tusuna basin.

        script dosya.txt
        burada ne isterseniz yapin (bir cok komut kullanabilirsiniz)
        Ctrl+D tuslarina basarak cikin.

=09Artik tum ekran goruntuleri dosya.txt dosyasinda yer alir.

=09=DDyi G=FCnler...

=09Cem Ahmet MERCAN