[Linux] Re: router olarak linux

From: Ilker Gokhan (ilker.gokhan@ayatirim.com.tr)
Date: Wed 12 Jun 2002 - 14:04:06 EEST

Engin FIRTINA wrote:
> merhaba
>
> bir linux bilgisayar, cisco v.b. gibi router'ların yaptığı her işi yapabilir
> mi (nasıl ??), yoksa leased line hat kullanmak için her halikurda bir router
> alınmalı mıdır ??

Tabiki linux router olarakta calisabiliyor. www.linuxrouter.org
sayfasindan ayrintiyi alabilirsiniz. Burada sorun LL baseband bir hatta
ise V35 arabirimli bir kart almaniz gerekiyor.

Bu konuda router-cg listesine yaptigim bir uygulamayi yazmistim.
Bulabilirsem buraya da atmaya calisirim..

Saygilarimla,
Ilker G.