[Linux] Re: apache mi, php mi hatal

From: Murat Demirten (murat@debian.org)
Date: Wed 12 Jun 2002 - 10:42:21 EEST

PHP 4.2.1'de guvenlik acisindan bazi yeniliklere gidilmis durumda.
Default olarak php.ini dosyasinda register_globals=Off olarak geliyor. Formdan, cookie ile,
session ile vb. gonderilen degerlere superglobal diziler ile erismek gerekiyor.
Ornegin GET metodu ile gonderilen bir degiskenin degerini almak icin;
$_GET['degisken'] seklinde kullanmalisiniz. Register_globals=On yaparak
programlarinizi eskisi gibi kullanabilirsiniz. Ama off olarak calistirabilirseniz cok
daha iyi olacaktir.

Tum superglobal degiskenler:
$GLOBALS
$_SERVER