[Linux] Re: Soru: Web /Server oteli için WEBMail-Sizin fikirleriniz?

From: Baris Metin (baris@gelecek.com.tr)
Date: Wed 12 Jun 2002 - 03:49:21 EEST

Wed, Jun 12, 2002 at 02:04:33AM +0300 , Murat Koc :

> Selam,

Selamlar,

> SuSE +sendmail8.12.x (daha iyisi exim derim, qmail filan derler ama
> bosverin qmaili :))

Sendmail cok gucludur ama yapilandirmasi zordur. Standart yapilandirma
secenekleri ile bir sunucu kurmak ve MAX performans almak isterseniz
Sendmail tercih etmemenizi oneririm. Ama "Yok ben sendmail ile buyudum,
herseyini bilirim, ustelik oyle de bir yapilandiririm ki qmail'den
performansli calistiririm" derseniz pek tabiki sendmail kullanin derim
:).

Ben Qmail derim :), ama tek secenek olarak soylemem. Qmail kadar
begendigim bir MTA'da postfix. Esnek yapilandirma seceneklerinin
duzenlenmesi kolay, guclu bir sunucu...

> squirrelmail (ama horde-imp i her zaman daha cok sevmisimdir)

Bence bu tamamen kisisel. Ama anlayamadigim domain sorumlulari
webmail'in nesini idare edecekler ?

iyi gunler, iyi calismalar.

--
Baris Metin