[Linux] Re: garip tr karakterler

From: Volkan YAZICI (volkany@celiknet.com)
Date: Wed 12 Jun 2002 - 05:03:08 EEST

merhaba

biraz yanlis anlasildim galiba ben fontlar arasindaki fark
ile debian'daki times ile redhat'deki times'in farki demek
istemedim

burda vurgulamak istedigim debian'daki fontlara turkce
destek veren kisi ile redhat'te kullanilan fotnlaera
turkce destek kisi veren kisi ayni mi?

yani acaba redhat'deki turkce karakter destegini A amcam verirken
debian'dakini B abim mi yapmis?

umarim derdimi anlatabilmisimdir

hazir konu acilmisken bir sey sormak istiyorum nilgun hanim
acaba herhangi bir fonta (pcf.gz formatinda) turkce karakter
desteginini kendim nasil verebilirim bir bilginiz varmi
yani ben oraya ayriyetten nasil kendi yumusak g yada $ gibi
harflerimi ekleyebilirim

ilginizden dolayi da cok tesekkurler...
iyi calismalar

On Tue, 11 Jun 2002 16:21:15 +0300