[Linux] telefon ile linux'a telnet

From: Ahmet Tellioglu (atellioglu@yahoo.com)
Date: Tue 11 Jun 2002 - 13:33:23 EEST

arkadaslar slm, daha once listeye benzer sorular sorulmus, Sn Serdar Koylu de yanitlamis.
Oncelikle bunlari okudugumu belirtmek istedim. Fakat o maillerde tam benim istedigim gibi birsey
yoktu. Yapmak istedigim, herhangi bir linux serverin telnet, ssh, ftp baglantilarini firewall'dan
kapatmak, sistemi uzaktan yonetmek istedigim zaman da server'a bagladigim modemin numarasini
windows makinemden aramak. Baglanti kurulduktan sonra bana login ekrani gelmesini saglamak (belki
de geliyordur?). Bu tur bir yontem kullanan var mi? Varsa sistemin nasil isledigini ve tabi bunu
benim nasil yapabilecegimi anlatabilir mi acaba? Orn. iki modem anlasip el SIKISTIKTAN sonra
telnet programini mi calistiracam windowstan? ya da ne??

kafamdaki sistemi tam olarak maile aktarabildim mi bilemiyorum, umarim anlasilir olabilmistir...

arama motorlarinda aratinca genelde linux makine'nin isp'yi nasil arayacagi ile ilgili filan
sonuclar geliyor, dogru kelimeleri secmekte zorlandim bu konuyla ilgili de: "remote login via
phone" filan yazdim, dogru sonuca ulasamadim.

iyi calismalar.