[Linux] Re: Liste kullanimi Konusunda

From: Güray (guray@uludag.edu.tr)
Date: Tue 11 Jun 2002 - 10:44:14 EEST

> Merhaba,
>
> Mon, 10 Jun 2002 12:01:55 EEST tarihinde Güray <guray@uludag.edu.tr> yazdi:

> bizzat bu tartisma listesinde de bircogunun yaniti verilmistir. linux@linux.org.tr listesinin de arsivleri var :-)
>
> hatta *.linux.org.tr web sitelerinde bunlar vardir, seminerlerde anlatilmistir, seminer notlarinda yer aliyordur.
>
> illa ingilizce bilmek gerekmiyor. illa arastirmak gerekiyor :-)
>
> bu listeye uye olabilen bir insan da bu yetiye sahip demektir.
>
> Doruk

yaklasiminiz cok tuhaf geldi dogrusu ...
yani oyle bir konushtunuz ki yeni bir yazilimin da yeni cikacak bir yaziliminda tum sorunlarini ve sorularini bu listede tartismisiz ve de cozume ulastirmisiz izlenimi verdi bana ...

tek bir ornek vericem (listenin arsivlerine hic bakmadan yaziyorum ( arsivden de bakarsaniz sanirim bu konuda sadece benim mail lerimi gorebilirsiniz ) ) ipv6 konusunda hich bir bilgi yok ... yada ben goremiyorum galiba ..
Bu konuda yazilmis tek bir turkce dokumanin da oldugunu hic sanmiyorum ( bunu da hic bir arastirma yapmadan yaziyorum)
Bana yardimci olun ve gormemi saglayin lutfen ...
sizden sadece bu konuda yardim istiyorum :)

Cevabinizda sanki igneleyiciymish gibi geldi ... yada yanlis algiliyorum
Neyse iyi calishmalar